KARTA INFORMACYJNA
URZĄD GMINY W WIELOPOLU
SKRZYŃSKIM
39-110 Wielopole Skrzyńskie 200 TEL.
017/2214819, Fax. 017/2214830 e-mail: sekretariat@wielopole.itl.pl
USTALENIE
OPŁAT ZA PODWYŻSZANIE WARTOŚCI WEKSLI I ICH
POTWIERDZANIE
MIEJSCE ZAŁATWIENIA
SPRAWY
Referat
Budżetu i Finansów, I piętro, pokój nr 1, tel. (17) 2214819 wew. 41 podinspektor
Dorata Świstak
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY Postępowanie
rozpoczyna się na wniosek strony Polega na pobieraniu opłaty skarbowej - ustalenia
jej wysokości, zarejestrowania danego weksla, zapłata za podniesienie wartości
weksla następuje na konto bankowe Urzędu (BS Wielopole Skrzyńskie)
WYMAGANE
DOKUMENTY Weksel
OPŁATY Zgodnie z Rop. Min. Fin. z 5.XII.2000r. (ok.
0,1% sumy wekslowej)
CZAS ZAŁATWIENIA
SPRAWY W dniu zgłoszenia się strony
TRYB
ODWOŁAWCZY Nieprzewidziany przepisami
PODSTAWA PRAWNA Ustawa z dnia
9 września 2000 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2000 r. Nr 86 poz. 960)
Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 5 grudnia 2000 r. w sprawie sposobu
pobierania, zapłaty i zwrotu opłaty skarbowej oraz sposobu prowadzenia rejestrów
tej opłaty
Opracowała: podinspektor Dorota
Świstak, 08.12.2005r. Sprawdziła:Janina Drygaś, Skarbnik
Gminy, 08.12.2005r. Zatwierdziła:Krystyna Wlezień, Sekretarz Gminy,
08.12.2005r. |